.:. نهمین .:. تبلیغات .:.

طراحی وب سایت و وبلاگ .:. طراحی کارت تبلیغاتی(ویزیت) .:. ساخت ویدیو کلیپ .:.

www.SalimMollazehi.blogfa.com

.:. هشتمین .:.

هشتمین پست !!!!

نظرای قشنگتونو بفرستین !!!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

دهانت را می بویند مبادا که گفته باشی دوستت می دارم
دل ات را می بویند

روزگار غریبی است نازنین
و عشق را  کنار تیرک راه بند تازیانه می زنند
عشق را در پستوی خانه نهان باید کرد

در این بن بست کج و پیچ سرما آتش را به سوخت بار سرود و شعر
فروزان می دارند به اندیشیدن خطر مکن

روزگار غریبی است نازنین

 آن که بر در می کوبد شباهنگام به کشتن چراغ آمده است
نور را در پستوی خانه نهان باید کرد

آنکه قصابان اند بر گذرگاهها مستقر
با کنده و ساتوری خون آلود

روزگار غریبی است نازنین
و تبسم را بر لب ها جراحی می کنند و ترانه را بر دهان
شوق را در پستوی خانه نهان باید کرد

کباب قناری بر آتش سوسن و یاس

روزگار غریبی است نازنین
ابلیس پیروز مست سور عزای ما را بر سفره نشسته است
خدا را در پستوی خانه نهان باید کرد


.:. هفتمین .:.

هفتمیه !!!!

نظر نظر نظر !!!!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

وقتی که تنهایی میاد حس می کنم که بی کسم  ترانه ها می سوزنو بریده می شه نفسم

ثانیه ها نمی گذرند هیچ موقعه فردا نمی یاد  دلم دیگه زندگی را با این همه درد نمی خواد

یه گیتار شکسته همدم من یه کولی و غریب و بی نشونه

دوستی شوخی سرد آدمهاست ، بازی شیرین گرگم به هواست

کشتن غرور من و تو ، دوستی توطئه ثانیه هاست

.:. ششمین .:.

ششمین !!!!

منتظر نظزهای قشنگتون هستم !!!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

سیاه شده روز و شبم...

آهای تویی که چشمات به روی دنیا بستست بدون که بی تو این دل از دنیا سیر و خستست

بنا نبود که حالا مرگ لبتو ببوسه حیف که جسم پاکت به زیر خاک بپوسه

یادم میاد که خندون گفتی بکن حلالم وقتی دارم می میرم راحت باشه خیالم

رفتی چشای خیسو به گریه هام سپردم کاشکی تو زنده بودی به جای تو می مُردم

قصه رفتن تو نه ، باورم نمی شه ، اون چشمای قشنگو بستی واسه همیشه

دلم می خواد بخوابم رو سنگ اون مزارت یا که یه روز بمیرم منم بیام کنارت

من میام کنارت

.:. پنجمین .:. (لحظه با تو بودن)

پنجمین !!!!

نظر بدین !!!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

لحظه با تو بودن
 

منتظر لحظه ای هستم که دستانت را بگیرم در چشمانت خیره شوم

 
دوستت دارم را بر لبانم جاری کنم منتظر لحظه ای هستم که در کنارت

 
بنشینم سر رو شونه هایت بگذارم....از عشق تو.....از داشتن

 
تو...اشک شوق ریزم منتظر لحظه ی مقدس که تو را در آغوش

 
بگیرم بوسه ای از سر عشق به تو تقدیم کنم وبا تمام

 
وجود قلبم وعشقم را به تو هدیه کنم اری من تورا دوست دارم

 
وعاشقانه تو را می ستایم

 

.:. چهارمین .:.

چهارمین !!!

نظر یادتون نره !!!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

نشکن بالم را،

          آسمان پر زدنت را دیده است 

                                  وقت پرواز تو و رقص تو با کفترکان، چقدر خندیده است ...

 

و نچین میوه نو سرزده کالم را  

                 آفتاب، دیده آن لحظه که فریاد رسیدن کردی

                                و به آن سرخی و آبی که درونت جوشید، هوس دست مسافر، هوس ساعت چیدن کردی

...

 

اگر آن ثانیه ها نیست دگر

            که بگیرم به سخنهام گواه، 

                      به پر و بال من و میوه من سنگ نزن، 

                                                      آفتاب هست هنوز!

                                                                             آسمان هست هنوز ...

.:. سومین .:. (الفبای دوست داشتن)

سومی !!!! {الفبای دوست داشتن}

نظر یادتون نره !!!!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

د: داشتن تو ، حتی برای لحظه ای ، به تمام عمر بی کسی ام می ارزد . همچون دیوانه ای

که لحظه ای داشتن را در تمام رویاهایش باور می کند.

. و: وابسته ی تپش های قلب عاشقت هستم که به روح ساکن من حیات می بخشد 

 .س: سرسپرده ی برق نگاه توام ، لحظه ای که مرا در آغوش گرمت میهمان کنی

. ت: تک ستاره ی شبهای بی فانوسم شدی روزی که از خدا تکه ای نور طلب کردم

.ت : تپش های قلبم در گرو عشق توست که در رگهای زندگیم جاریست

.د: دوری از تو را باور ندارم ، حتی در رویا ، که من ذره ای از وجود عاشقت گشته ام 

ا: آرام دل بیقرار و عاشقم در چشمان روشن تو موج می زند ، وقتی به دریای نا آرام اشکهایم می نگری.

.ر: راز مرگ دلتنگی هایم ، روزیست که دستان گرم تو پناه دستان سرد و بی نصیبم باشد 

م: مهتاب می سوزد ، تا ابد ، در آتش عشقت . که درد را به جان خریده است در بازار عاشقی.

.:. دومین .:.

این دومیه !!!

منتظر نظرهای قشنگتون هستم .

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 از هنگامیکه روزگار در چشمانت خلاصه شد من با تو یکی شدم!!

 

دیگراندکی به خود نیندیشیدم.که خود چه بوده ام و اینک چه هستم؟؟!!

 

چراکه در زندان اندیشه ام تنها یک چیز بود؟؟که همان درهای گناه را به رویم بست و دیگر گناه نکردم.مگر یک گناه ... که در دلم به تو گفتم دوستت دارم.!!!!!

 

تنها این گناه من بود چرا که هر گاه از خواب بر خواستم دیگر راهی برای گناه نیافتم.

 

چراکه با گشودن چشمانم به سحر خود را غرق شده در تو میدیدم.....

 

یک روز به خود اندیشیدم..که یکباره از پای افتادم!!!!

 

هنگامیکه به هوش امدم خود را در اغوش همیشه گرم تو دیدم....

 

انگاه برای بار دوم با نگاه چشمان  خورشیدیه تو در زندگیم خندیدم!!!!

 

و این بار با امید با تو بودن به آرامی چشمان خفته ام را بستم!

 

چراکه دیگر میدانستم تا همیشه آغوش تو برای من گشوده است

 

 و تو با منی. ولی افسوس....................... نمیدانم که تا سحر فردا میمانیم؟؟/؟

.:. اولین پست .:.

این اولین پستی هستش که میزارم !!!!

امیدوارم که از وبلاگم خوشتون بیاد....البته ای وبلاگ واسه یه نفر ساختم که اون یه نفر ... فعلا نمی گم!بعدا می گم!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


 

باز هم دنباله دارد

                       با تو بودن بی تو بودن

باز هم دنباله دارد

                       شعر بودن را سرودن

تا به کی باید بمانم

                       شعر حسرت را بخوانم

تا به کی از تو بخوانم

                       بی تو و تنها بمانم

تا به کی عشق تو را با جان و دل از خود بدانم

                       ای همه بود و نبودم

ای همه تار و پودم

                       تا به کی باید به این قلب بلورین دل بدوزم

پس بگو آن حس ویرانی کجاست؟

                       پس بگو آن عشق مستانی کجاست؟

من چرا باید بمانم

                       از تو من اما نخوانم

پس بیا تا در نگاهت

                       عشق را از نو نشانم.