خیلی تنهام بی تو ...

سلام

چند روز که خیلی حالم بد

می خوام شما قضاوت کنید!!!!

 من که واسش می میرم منی که یک لحظه نمی تونم دوریشو تحمل کنم ...

چند روز پیش ازم خواست تا چند روزی با هم قهر کنیم ...من هم گوشیمو خاموش کردم...

من از بس که خیلی دوستش دارم تا حالا یک بار هم باهاش قهر نکرده بودم ولی از بس اصرار کرد من قبول کردم ... بعد از ۵ روز دیروز که روز والنتاین بود بهش اس ام اس زدم و تبریک گفتم بهش !!!

بعد اس ام اس زد که نمی خوام صد سال بهم تبریک بگی ....

من جا خوردم ناجورم جا خوردم ....

خیلی حالم بده .... دارم به زور تایپ می کنم آخه از اون روز تا حالا هیچی نخوردم فقط آب ...

هیچ اشکالی نداره من حاضرم به خاطرش هرچی سختیه بکشم ....

از دیشب تا صبح نخوابیدم .... صبح بهش اس ام اس زدم گفت باهات قهرم تا همیشه ...

دیگه هیچ توانی تو جسمم نموند....شل شدم ....

هرچی از خواهش و تمنا کردم بازم حرف خودشو می زد .... گفتم من اشتباه کردم که باهات قهر کردم .....

الانم دیگه جوابمو هم نمی ده .... دارم می میرم .....

ای کاش اون روز قبول نمی کردمو قهر نمی کردم ..... ای کاش ....

ای خدا چرا باید اینجوری بشه ؟؟؟؟؟

اگه امروز جوابمو نده یه بلایی سر خودم می یارم .....

چون دیگه نمی تونم دوریشو تحمل کنم ....

از شما می خوام کمک کنید ....

چون دیگه فکرم کار نمی کنه .....

میرم یکم دراز بکشم شاید بهتر بشم .....

فعلا ...

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 26 بهمن 1386 ساعت 19:18 http://royaye-to.blogsky.com

سلام دوست عزیز...
می تونم بفهمم چقدر اذیت شدی وقتی این بی مهری رو در برابر احساست دیدی...
اما ارزش تو و احساست خیلی بیش از اونه که به زور محبت رو از کسی انتظار داشته باشی...
سخته اما حقیقت اینه که دیگه نری دنبالش...اگر اون بخواد خودش میاد طرفش...
کسی رو نمی تونی به زور نگه داری...

سلام
ممنون از راهنمایی که کردی !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد