تنهایی ....

سلام...

دوستای عزیز باز تا من نروم بگم آپ کردم نمیان سراغی نمی گیرن از من تنها....

خیلی تنهام....خیلی....

توی این چند روز نه شب داشتم نه روز.....

به گفته بعضی از دوستان حقم همینه..... بعضی ها هم می گن حق با تو....

نمی دونم ؟! به هر حال دیروز یا پریروز بود فهمیدم یکی از دوستام که مثلا رفیقم بود اونم

ادای رفاقت می کرد... که من خیلی هم پشتش بودم ولی توی سخت ترین جای زندگیم تنهام گذاشت....اونم به خاطر خودش که نمی خواست عشقشو از دست بده منو تنها گذاشت....

الان فقط یه دوست دارم که باهام همدردی می کنه .... باهام حرف می زنه....آرومم می کنه....

الان می فهمم که دوست خوب و بد کدامند....

الان فهمیدم که .... اشکالی نداره وقتی آدم بد میاره از در و دیوار بدی میریزه....

حتما خدا تو این کارش یه حکمتی داره.....

من موندم و گریه های شب تا صبحم.... من موندم و یه مشت خاطره.....

قبلا هم گفتم بازم می گم این مدتی که باهاش دوست بودم بهترین دوران زندگی من بود...

بهترین....

الان رفیق تنهای هام شده این وبلاگ که میامو حرفامو می نویسم....

البته حق من همینه....

نمی خوام دوباره حرفهای گذشته امو تکرار کنم....

حرف جدید هم که .... نیست...

یه سری از حرفهایی که نگفتمو می خوام بگم ولی نه....

بذار همه فکر کنن که مقصر منم ....

به گفته خودش نباید عاشق من بچه می شد !!!!

من بچه ام ....

می گن عشق بچه ها که پاک تره .... صاف تره ....

بازم می گم عاشق من نبود ....

همین ....

نظرات 2 + ارسال نظر
الناز 24 فروردین 1387 ساعت 11:24 http://www.sarzamine-yakhi.blogsky.com

شجاعت همیشه فریاد زدن نیست بلکه صدای ارامی است که در پایان روز می گوید: فر دا دوباره تلاش خواهم کرد

تو تنها کسی نیستی که این اتفاق برات افتاده با پایان دادن به زندگیت هم به جایی نمیرسی فقط دوباره پشیمون میشی اگر مشکلاتت و به دست زمان بسپاری زمان خودش همه چی و حل میکنه موفق باشی

میدونی مشکل تو چیه...مشکلت اینه که تمام مسایل زندگیتو با هم قاطی میکنی...تو با ی دعوات شد چرا با من قهر کردی؟؟؟این یکی از همون دلایله....
هر چی هم که دلت خواسته به ما گفتی...فقط بدی ها رو میبینی اقا سلیم....
میدونی چرا دخالت نکردم و وساطت نکردم؟چون میدونم دوباره اشتی میکنید و این وسط منو خراب می کنید....
دیگه برام هیچی مهم نیست به جز....هر جور دوست داری در مورد من فکر کن مهم اینه که توی دل من چیزای دیگه ایه....
این نشون میده که تو خیلی خودخواه و بد دلی و برای هر کسی که دوست داشته باشی تصمیم میگیری و در موردش هر فکری که دوست داری میکنی....بدون اینکه قبلش سوال کنی که چه اتفاقی افتاده....
به هر حال امیدوارم بازم به عشقت برسی...که قطعا میرسی....
منم دوست خوب و بدو خوب شناختم.....
بای.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد