تقصیر منه ...

سلام ....

مثل اینکه حرفهای من به دوستم برخورده ....

شما خودتونو بذارین جای من ....  توی اون موقعیت با اون وضع روحی نابه سامان ....

من انتظار زیادی داشتم؟؟؟؟ از یک رفیق که اینجوری جوابمو داد !!!!

به جای اینکه خیلی دوستانه بیاد و بامن حرف بزنه .... بگه تو شورشو در آوردی !!!!

حق با اونه و تو .... و تو حقته .....

واقعا این بود جوابی که به من داد !!!!!

اون موقع که رفته بودی مشهد یا دفعات قبل من همین جوری رفتار کردم ؟؟؟؟

گفتم به من چه ؟؟؟؟!!!! یا گفتم جبار شورشو درآوردی ؟؟؟؟!!!!

دیدی که نگفتم .... باهات همدردی کردم .... تا تونستم باهات حرف زدم اگه اینکارو نکردم بگو ....

من رفیق بدی بودم .....

من قبول دارم ...

الان هم هیچ انتظاری از تو ندارم ....

از هیچ کسی انتظاری ندارم چون خیلی خوب جواب منو دادن ....

از اونی که ادعای عاشق من بود تا اونی که رفیق من بود ....

من یک طرفه قضاوت می کنم ؟؟؟!

شما بگین من انتظار زیادی از یک رفیق داشتم ؟؟؟؟

عشق من  دروغ بود .... دوست داشتنم دروغ بود .... رفاقتم دروغ بود .....

من خودم دروغم ..... به گفته اونها ....

منو باور نکردن ... منو درک نکردن ...

من دل از دنیا بریدم ....

در آخر هم ... فقط این جمله به یادم میاد  !!!

اگر دنیــای ما دنیــای سنگ اســت ... بدان سنگینی سنگ هم قشنگ است ...

اگر دنیـــــای مـــا دنیـــای درد است ... بدان عاشق شدن از بهـر رنج است ...

اگر عاشق شدن بس یک گناه است ... دل عاشق شکستن هزار گناه است ...

 

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
داستان‌گو 24 فروردین 1387 ساعت 14:25 http://Dastangooo.blogsky.com

ای بابا عجب دنیای بدی شده/.

ا 24 فروردین 1387 ساعت 18:18

زانجانگاه خسته من پرزدآشفته گردپیکرمن چرخید/درچارچوب قاب طلایی رنگ چشم مسیح برغم من خندید

سلام ببخش که زیاد منتظرتون میذارم من به علت مریضی که کم کم متوجه میشید آپ نکردم تو دنیا به جز خدا از کس دیگه ای انتظار نداشته باش من فردا آپم

جوجو 24 فروردین 1387 ساعت 18:24 http://chicken.blogsky.com

سلام دوست خوبم وبلاگ زیبایی داری، موفق باشی عزیزم. به منم سر بزن ، خوشحال می شم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد