بشکن دست که نمک نداره ...

سلام

امروز فهمیدم که اون دوستی که ازش گله کرده بودم رفته توی وبلاگ نوشته که من هرچی دلم خواسته بهش گفتم ...

آیا اینطور بوده ؟؟!

دیدین گفتم گله کردن من هم ...

من نباید هیچ کاری بکنم ... هرچی که اونا دوست دارن باید انجام بدی ....

یا اگه احیانا کاری ازشون سر زد نباید بهشون بگی ... چرا ؟؟؟ چون بهشون برمی خوره ....

من فقط گله کردم و هیچ چیزی بیشتر از اون نگفتم ... البته مطلبش هست می تونید بخونید و نظر بدین ....     .:.مطلب (تنهایی).:.

من دیگه هیچ چیز واسه از دست دادن ندارم ... اونی که نباید از دستش بدم .... از دست دادمش....

دیگه هیچی برام مهم نیست .... هیچی ...

حتی ناراحت شدن دوستم یا رفیق .... چون جواب خوبی های منو خیلی خوب داد .... خیلی خوب .... ممنونم ازش .....

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
hamoon refigh namarde 4 اردیبهشت 1387 ساعت 16:36

mohandes to vase man chikar kardi ke hey toye webloget mennat mizari????
age kari kardio javab khoobito nagerefti bego tadeynamo ada konam.....kam mennat bezar hatman badi dashti ke darim migim...nemigam khoobi nadashti vali manam khoobi dashtam.....kam menat bezar ok????

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد