رفیق ...

سلام

(این مطلب و چند روز پیش نوشتم ولی تا الان هیچ نظری نداشته.....دوباره میزارمش تابلکه نظر بدین)

امروز فهمیدم که اون دوستی که ازش گله کرده بودم رفته توی وبلاگ نوشته که من هرچی دلم خواسته بهش گفتم ...

آیا اینطور بوده ؟؟!

دیدین گفتم گله کردن من هم ...

من نباید هیچ کاری بکنم ... هرچی که اونا دوست دارن باید انجام بدی ....

یا اگه احیانا کاری ازشون سر زد نباید بهشون بگی ... چرا ؟؟؟ چون بهشون برمی خوره ....

من فقط گله کردم و هیچ چیزی بیشتر از اون نگفتم ... البته مطلبش هست می تونید بخونید و نظر بدین ....     .:.مطلب (تنهایی).:.

من دیگه هیچ چیز واسه از دست دادن ندارم ... اونی که نباید از دستش بدم .... از دست دادمش....

دیگه هیچی برام مهم نیست .... هیچی ...

حتی ناراحت شدن دوستم یا رفیق .... چون جواب خوبی های منو خیلی خوب داد .... خیلی خوب .... ممنونم ازش .....

نظرات 4 + ارسال نظر
ا 26 فروردین 1387 ساعت 20:39

سلام آدم همیشه نباید انتظار داشته باشه که جواب کارای خوبش و تو این دنیا به دست بنده های خدا بگیره شاید همه این اتفاقا یه حکمتی داره من فردا ۲ به بعد آپم بیا

زندگی سخته

گل بانو 26 فروردین 1387 ساعت 20:41 http://halbe-man-male-to.blogsky.com

سلام
خوب شد قالب وبتو عوض کردی من آلا هستما

ا 27 فروردین 1387 ساعت 23:12

سلام بالاخره آپ کردم بیا


زندگی سخته

...... 4 اردیبهشت 1387 ساعت 16:42

خنده داره.....بسه بچه کم بگو نارفیق واسه کسایی که من و تو رو نمیشناسن.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد