تهمت ناروا ....

سلام...

امروز خیلی بدتر شدم ....

یکی از دوستاش توی نظرات بهم تهمت زده !!!!

بدون هیچ دلیلی بهم تهمت زدن....

هرکی حرفی میزنه با دلیل  و مدرک بزنه .... فقط ثابت کنید ....

خیلی راحت دارین تهمت می زنید....بدون اینکه بدونید ....

نمی دونم چطور می تونید همچین فکری درمورد من بکنید؟!

خیلی ممنون از حرفتون نیوشا خانوم ....

جبار که اینجاست .... می تونید بپرسید ازش ....

آیا من همچین آدمی هستم ؟؟؟؟!!!!

نمی دونم حالا که با من قهره می تونه همچین حرفی بزنه .... درصورتی که ....

خیلی ممنون از لطف شما .... واقعا ممنونم....

که در مورد من همچین فکری کردین !!!!

حیف که ما یه کم حق رفیق سرمون میشه .....

حیف ... واقعا متاسفم که شما درمورد من همچین فکری کردین !!!!

نمی دونم ولی یه روز ... بی خیال .....

فقط نظری که ایشون دادنو حتما بخونید ....

سلام من میگم چی کار کنی  
ای ملت این خالی میبنده
خودش عشق حالیش نیست
کسی که در عین واحد عاشقه ۲ نفره نباید دم از عشق بزنه
دوستت حق داشته

نظرات 5 + ارسال نظر
لیلا 2 اردیبهشت 1387 ساعت 15:01 http://bagheasemoni.persianblog.ir

سلام پسر تهنا منم تهنام اما چرا بهت تهمت زدن بابام می گه کاره بدیه خوب باهاشون صحبت کن

پریسا 2 اردیبهشت 1387 ساعت 21:25 http://parisakermani.blogsky.com

سلام
شنیدم خواننده ای می خواند:
دنیاگر گاهی زشتی دارد
گردل بیازارد
روزی هم گل میبارد
آزرده هرگز نمان خاطر
زیرا خدا آخر
قلبی غمگین نگذارد
غم دنیا بردنیا دار ارزانی
که نیارد بر دل ها جز ویرانی

سمیر 2 اردیبهشت 1387 ساعت 23:23 http://www.daftareeshghnevis.blogsky.com/

دلشکسته ای فریاد زنان می گفت :عشق دروغی بیش نیست
اما به یقین زیبا ترین دروغ هستی است
یا حق

سارا 3 اردیبهشت 1387 ساعت 07:07

دل من تنها بود
دل من هرزه نبود
دل من عادت داشت
که بماند یک جا
به کجا معلوم است به در خانه تو
دل من عادت داشت که بماند آنجا
پشت یک پرده تور که تو هر روز آن را به کناری بزنی
دل من ساکن دیوار و دریست
که تو هر روز از آن می گذری
دل من ساکن دستان بود
دل من گوشه یک باغچه بود
که تو هروز به آن می نگری
دل من را دیدی ؟ ساکن کفش تو بود
دل من ساکن کفش تو بود
عزیز دل اگر بخوای به این حرفا گوش کنی اصلا نباید زندگی کرد
پس فقط امیدت به خدا باشه
همیشه شاد باشی نازنین.

نیوشا جون 4 اردیبهشت 1387 ساعت 17:45

سلام
خواهش میکنم قابلی نداشت وظیفم بود
تهمت زدم شاید .والا شما که اون سره دنیایی ما هم اینجا نه شما میتونی ثابت کنی نه ما ولی شنیدیم حتما.
اگه اینجور که مگی باشه ثابت کن .
اگه عاشق بودی نشون میدادی
ناراحتت کردیم معذرت هم از طرف من هم دوستت
ناراحتم نباش چون رفتارات اینو میگفت
خداحافظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد