دعا کنید برایش ...

سلام دوستان....

دیشب حال پدرم بد شد و به بیمارستان بریدیمش ....

من از ساعت ۳ صبح تا همین الان چشم روی هم نذاشتم ....

البته الان حالش بهتره ولی از شما میخوام تا برای همه بیماران دعای شفا بخونید ....

دوستان دعا کنید تا همه بیماران شفا پیدا کنند از جمله پدر من ....

تازه از بیمارستان اومدم خونه تا یه کم استراحت کنم و ناهار بخورم ....

گفتم از شما بخوام تا از ته دل برای پدرم دعا کنید ....

ممنون  ....

نظرات 1 + ارسال نظر
همون نامرده... 7 اردیبهشت 1387 ساعت 16:50 http://manotoashegh.blogfa.com

امیدوارم حال پدرت هر چه زود تر خوب بشه...اینو صادقانهو بدونهیچنارفیقانهای گفتم دوست داری باور کن دوستم نداشتی نکن...
منو تهدید کردی...اشکال نداره تهدید کن...من از تهدید کسی نمی ترسم.
من پشتتو خالی نکردم...
یادته اون روز اس ام اس زدم جواب ندادی..چند تا اس ام اس زدم تا آخر سر جواب دادیو گفتی:جبار حوصله ندارم...
منم بهم برخورد...اون شب هی بهت اس ام اس می زدم تو جواب نمیدادی در صورتی که تکتم گفت داره منو اس ام اس بارون می کنه بازم بهم برخورد....تازه آخر شب هم منو تهدید کردیو گفتی جبار قاتیم باهام حرف نزن....یادته؟
حالا کی مقصره...مگه تو کی هستی که باید اینجوری منو کوچیک کنی؟منم بهم برخورد باهات چپ افتادم...ولی اون حرف رو...بی خیال گفتنش برای ادمی مثل تو بی فایدس...
حرف که زیاد زدی..یکیش همون قضیه جلوی دادگستری...خوب فکرکن یادت میاد.
بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد