بود و نبود ... تموم شد ....

سلام ...

نمیدونم زدن این حرفات الان چه معنی میده ؟؟؟؟؟

مطمئنا جز خراب کردن من نبوده و نیست ..... خودت قضاوت کن ....

می خوای حرفای من تهدید باشه ..... برداشتش با خودت ....

من دیگه نمی خوام چیزی بگم و بنویسم .....

چون هرچی بگم یا تهمت ... یا منت .... یا تو سری .... یا خراب کردنه .....

اما اینو بازم میگم میدونم فایده ای نداره اما من هیچکس توی زندگیم نبوده و نیست .....

آقا جبار .....

دیدی با هرکی رفیق شدی ۶ماه بیشتر عمر نداشت ..... اون وقت میگی ما همه نارفیقیم ....

اگه امین بوده .... اگه نمی دونم اون عاصف بوده .... حالا هم من ..... مطمئن باش مشکل از ما نبوده و مشکل از خودت بوده .....

یه سری راز پیش من داری که راز ...... بی خیال .....

شاید این آخرین پستم باشه .....

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر




با سلام خدمت مدیر وبلاگ وبازدید کنندگان عزیز آن

این نوشته تبلیغ نیست:
بلکه یک نیاز هست برای کسانی که وبلاگ یا سایت دارند
حتما می پرسید چی؟
جواب این که: کسانی که وبلاگ یا سایت دارند حتما نیاز به بازدید کنندگانی دارند
که از وبلاگ یا سایت آنها دیدن کنند سایت Www.33IR.Com این مشکل را در حد توان

---- بدون فریب وسو استفاده از دیگران---

حل کرده

ثبت دامنه رایگان با پسوند دات کام برای اولین بار در ایران
و افزایش آمار وبسایت شما به صورت جالب بدون انجام کاری و امکانات دیگر

به سایت Www.33IR.Com رفته ودر صفحه اول یک نام برای خود انتخاب کنید

و مراحل را تا آخر بروید

جبار 8 اردیبهشت 1387 ساعت 10:53 http://manotoashegh.blogfa.com

سلام...اقا سلیم هر چی بین منو تو بود تموم شد...

دیدی که دیگران چه جوری به ریشمون می خندن؟حالا نه من زیر بار میرم که مقصر بودم نه تو...!

این وسط تو منو خراب کردی و من تو رو...

من با آصف دوستم با امین هم همینطور که میگه من با اونا قهرم...

دعوای من با اونا به خاطر نیوشا بود...دعوای من با توام به خاطر یوکابد بود...

تو خیلی مسایلو با هم قاطی کردی و باعث شدی منو تو دعوامون بشه...

دیگه برام مهم نیست هر چی میخوای بگی بگو...من نارفیق من نامرد من ....مهم اینه که من الان هیچ کینه ای از تو به دل ندارم تویی که کینه ایی هستی و هی میگی هی میگی...بسه دیگه...

سلیم جان من دوست نداشتم با تو به هم بزنم ولی تو تقریبا یک ماه میشد که رفتارت با من عوض شده بود منم ادمی هستم که از کم محلی شدن متنفرم...دیگه نتونستم جلوی خودمو بگیرم.

حرف اخر...هم من بچه و هم تو....یک کم بزرگ شیم بد نیست.

بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد