کاشکی بفهمی ...

کاشکی بفهمی ...
دل به تو بستم کاشکی بفهمی ... دیونه ات هستم کاشکی بفهمی ...
دلتنگی هامو کاشکی بفهمی ... بغض صدامو کاشکی بفهمی ...
کاشکی بفهمی ...
دارم میمیرم از غم دوری تو بی خیالی غرق غروری ... حالم عجیبه دلشوره دارم...
کاشکی بدونی چه بیقرارم ... چه بیقرارم ...
کاشکی بفهمی ... کاشکی بدونی ... کاشکی تو دردام پیشم بمونی ...
چشماتو هر شب تو خواب می بینم ... چشم انتظارت تاکی بشینم ؟؟
کی تو نگاهم عشقو می خونی ؟؟ منو به چشمات می رسونی ؟؟
کاشکی بفهمی من تورو می خوام...تویی عزیزم تمام دنیا ...
دارم میمیرم از غم دوری ...حالم عجیبه ... دلشوره دارم ... کاشکی بدونی چه بیقرارم ...
کاشکی بفهمی من تو رو می خوام ... تویی عزیزم تمام دنیام ...
نظرات 3 + ارسال نظر
ا 8 اردیبهشت 1387 ساعت 10:30

سلام امیدوارم که حال پدرت بهتر بشه چندتا از پستات و خوندم به حرفای دیگران اهمیت نده راهت و انتخاب کن و ادامش بده من آپم
راستی میخواستی بدونی چرا رضا خواسته من و رامین با هم باشیم چون به نظر من میخواسته وجدانش راحت باشه که همه تلاشش و کرده و نشده و وقتی میاد طرف من آسوده باشه

زندگی سخته

تارا 8 اردیبهشت 1387 ساعت 11:19 http://www.dokhtare-darya.blogsky.com

اگه تلاش کنی می فهمه............

سمیر 8 اردیبهشت 1387 ساعت 23:17 http://www.daftareeshghnevis.blogsky.com/

آسمان را فهم کردن کار هر خفاش نیست
آسمان وسعت عشق است عقابان دانند
.............................................
زیبا بود
موفق باشی و عاشق
یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد