.:. بیست و سومین .:.

سلام

دوستان عزیزم می تونن با نظرهای قشنگشون من در هر چه

بهتر کردن وبلاگم یاری کنند.خواهش می کنم بعد از خوندن

مطالب حتما نظرتونو راجع بهش برام بنویسید.

 

.:. بیست و دومین .:.

آرزوی فرشته ها این است : میهمان نگاه تو باشند
مثل تو که نمی شود بشوند مثل لبخند ماه تو باشند
آرزوی فرشته ها این است : گاه روی زمین قدم بزنند
تا مگر بخت یارشان بشود تا مگر در مسیر تو باشند
گاه شاگرد مدرسه بشوند تو دبیر فرشتگی باشی
در کلاس تو درس گوش کنند پای تخته سیاه تو باشند
آرزوی فرشته ها این است : که بدانند قلب تو از چیست
تا مگر مثل تو لطیف شوند ! تا مگر دلبخواه تو باشند

.:. بیست و یکمین .:. (عشق یعنی ...)

پاک                   یعنی

سرزمین                         لحظه  

یعنی                                    بیداد

عشق                                            من

  باختن                                                          عشق

جان                                                                        یعنی

زندگی                                                                             لیلی و

قمار                                                                                مجنون

در                              عشق یعنی ...            شدن

ساختن                                                                                  عشق

دل                                                                                      یعنی

کلبه                                                                           وامق و

یعنی                                                                      عذرا

عشق                                                              شدن

من                                     عشق

فردای                                یعنی

کودک                          مسجد

یعنی               الاقصی

عشق /  من

                                                               

عشق                                           آمیختن                                            افروختن

یعنی                                  به هم          عشق                                  سوختن

چشمهای                        یکجا                    یعنی                          کردن

پر ز                   و غم                            دردهای                گریه

خون/ درد                                                    بیشمار

عشق                                     من

یعنی                             الاسرار

کلبه                    مخزن

اسرار             یعنی

من / عشق

.:. بیست .:. (دوستت دارم)

نمیخوام بگم که قدر یه دنیا دوستت دارم...

                                                         چون دنیا یه روز تموم میشه...

نمیخوام بگم که مثل گلی...

                                                       چون گل هم یه روز پژمرده میشه...

 نمیخوام بگم که سیاهی چشمات مثل شبهای پر ستاره اس...

                                                        چون شب هم بالاخره تموم میشه...
نمیخوام بگم که مثل اب پاک و زلالی...

                                                        چون اب که همیشه پاک نمیمونه...

 نمیخوام بگم که دوستت دارم... 

                                                        چون منکه اصلا دوستت ندارم...

بلکه من عاشقتم ...

                                            چقدر سخته هر لحظه با تو بودن اما از تو دور بود

                   دوست دارم

                                         

.:. نوزدهمین .:.

اگر تو نباشی...

اگر تو نباشی هزار بار گریه هم مرا سبک نمی کند

و ابرهای مهربان هم نمی توانند

غباری را که بر دلم خواهد نشست بشویند

اگر تو نباشی...

چه خواب باشم و چه بیدار

حتم دارم روزگار تکه کاغذیست افتاده در گوشه خیابانی دراز

خیابانی که پای هیچ عاشقی به ان باز نشده است

اگر تو نباشی...

چه در کنار پنجره بایستم

چه در شبستانی نمور و بی نور بنشینم

اشتیاقی برای دیدن افتاب ندارم

دوری تو را بی تعارف و مبالغه بگویم

حتی به اندازه یک نفس کشیدن تاب ندارم

.:. هجدهمین .:.

 اول به نام عشق، دوم به نام تو، سوم به یاد مرگ.

                  

 بر لوح شیشه ای قلبت بنویس: یا تو وعشق،

 

   یا من و مرگ

.:. هفذهمین .:. {زیبا ترین روزم}

 

روزی که تو پا به این دنیا گذاشتی روز تضمین زنده

 

 بودن من بوده است روزی که تو پا به این قلب بی طاقت

 

 من گذاشتی روز امید دوباره به زندگی ام بوده است ...

 

TinyPic image

 

روزی که به من بگویی دوستت دارم بهترین روز

 

زند گی ام خواهد بود...

.:. شانزدهمین .:.{سوگند به عشقمون}

TinyPic image

به این لحظه های عشقم قسم ،

به این کلام مقدس عشق قسم خیلی دوستت دارم.

سوگند میخورم که با تو تا آخرین لحظه زندگی ام خواهم ماند

 عزیزم و سوگند میخورم

که به پای عشقت خواهم سوخت

به این ثانیه های پر ارزش زندگی قسم ،

 به این کعبه مقدس عشق قسم که تنها

عاشق قلب مهربان تو هستم عزیزم

سوگند میخورم که عشقت هر آنچه که سوزنده باشد

من در آتش آن بسوزم چونکه

میدانم آتش عشق تو برایم هیچگاه درد آور و سوزناک نیست…

سوگند یاد میکنم که در سیلاب عشقت فرو روم چونکه میدانم

هیچ گونه سختی و عذابی را نخواهم کشید…

در لحظه اول دیدارمان و لحظه ای که عاشق تو شدم

مست شراب عشقت شدم

پس سوگند میخورم به این جام شراب که تنها

 از جام قلب تو مست عشق شوم و

سوگند میخورم به این لحظه زیبا و پر از عشق

که تمام فکر و زندگی ام تو باشی و نام

تو باشد و عشق تو باشد عزیزم

آمدی در قلبم چه زیبا هم آمدی ،

 آمدی و مرا دیوانه و عاشق خودت کردی پس

سوگند میخورم که با تو بمانم ، بمانم و عاشق هم بمانم ،

 نه مجنون باشم و نه فرهاد

تنها خود خودم باشم و سوگند میخورم که اینک که عاشق شدم

 با آرامش با تو باشم

بدون هیچ دغدغه و یا دلهره و یا ترسی از عشق!

سوگند میخورم که تنها نام مقدس تو را بر زبان بیاورم!

به این نام زیبایت قسم که در این سفر دشوار دستانت را

 رها نکنم و تو را هر چه

زودتر به سرزمین عشاق برسانم

به آن قبله گاهی که روبروی آن نشسته ام  و از خدای خویش

 آرزوی تورا دارم قسم

که به خاطر تو تمام سختی ها و مشکلات را تحمل کنم

و به خاطر تو سالها انتظار

بکشم تا روزی به تو برسم و تو را در آغوش بگیرم.

به آن اشکهای مقدست قسم ،

 به آن اشکهایی که روی گونه های نازنینت سرازیر

شده است قسم که هیچگاه حرفی نزنم که قلبت شکسته شود

 و کاری نکنم که دلت به درد بیاید و چشمانت خیس شود!

عزیزم اینک دستانت را به من بده و بگذار دستانت را محکم

 و با تمام وجودم بفشارم و



سوگند خویش را برایت یاد کنم

.:. پانزدهمین .:. {دوستت دارم فقط همین}

اگر گهگاهی چند خطی می نویسم به عشق تو است....

با قرمز می نویسم که: «دوستت دارم»

و اگر اینک نفس می کشم و زندگی میکنم به خاطر وجود

تو هست هم نفسم!

ای تو که مرا عاشق خودت کردی ، نمی دانی که چقدر

دوستت دارم ، نمی دانی که با تو چه آرزوهایی در دل دارم...

اگر از عشق می نویسم ، به عشق تو است ، و با وجود تو

عشق برای من مقدس و پاک است....

بعد از تو دیگر طلب عشق را از خدای خویش نخواهم کرد!

تو همان معنای واقعی یک عشق پاک هستی ، تو همان

چشمه محبتی هستی که در قلب من می جوشی و به

قلبم نیروی عشق را می دهی!

با تو مجنون تر از مجنونم ، بی تو باور کن که می میرم!

ای تو به زیبایی گل ها ، به پاکی و زلالی دریا ، به لطافت

شبنم روی گل ها دوستت دارم...

ای تو به بلندی کوه ها ، به درخشندگی ستاره ها ، به گرمی

خورشید ، به وسعت دشت عشق دوستت دارم....

ای تو هم نفس من ، طلوع زندگی ام ، تک ستاره آسمان

تاریک قلبم دوستت دارم....

ای تو که مرا اسیر آن قلب مهربانت کردی ، مرا در این

دنیای عاشقی در به در کردی ، باور کن که بی تو میمیرم!

مرا تنها نگذار ، تا ابد با من بمان ، نگذار که اشکهایم از این

چشمهای بی گناهم روانه شوند ، نگذار دوباره این

قلبی که تو را دیوانه وار دوست دارد بشکند، نگذار دوباره

مثل یک دیوانه تنها در این دنیای بی محبت در به در شوم

با من بمان ای مظهر زیبایی ها و ای !همسفر جاده زندگیم

ای تو که مرا در آم قلب مهربانت اسیر کردی ، به من

محبت و عشق برسان و بدان که من تنها به عشق تو زنده ام

آنگاه که تو پا به این قلب تنهای من گذاشتی ، زندگی ام رنگ

سبز بهار را به خود گرفت و آن شبهای بی ستاره ام با آمدن تو

ستاره باران شد و دروازه شهر سوخته قلبم گلباران شد...

آنگاه که تو با حضورت خوشبختی را در زندگی ام تضمین کردی

باغ سوخته قلبم تبدیل به فصل بهار دلها شد....

عزیزم خیلی دوستت دارم ، بیشتر از آنچه که تصور می کنی

دوستت دارم و به انتظارت تا لحظه مرگم نیز خواهم نشست

تا بیایی و مرا با خود به جایی ببری که با هم و در کنار هم

زیباترین و عاشقانه ترین زندگی را داشته باشیم...

.:.چهاردهمین .:. {با من بمون }

با من بمان و هیچگاه از کنارم نرو...
 
تو باشی من نفس میگیرم ، تو باشی من جانی تازه میگیرم...
 
با من باش ، تا آخرین نفس ، تا لحظه ای که جان دارم عزیزم...
 
ای تمام هستی ام تو تمام زندگی منی ، با من بمان و زندگی را از من نگیر!
 
مگر به جز تو چه کسی در این دنیا دارم ؟


 تو تنها کسی هستی که دیوانه وار دوستش دارم ، تو تنها کسی هستی که همدم شب
 
و روزم و رفیق لحظه های زندگی ام است ...
 
ای همدم شب و روزم با رفتنت  شبهایم را بی مهتاب و روزهایم را مثل شبهایم نکن !
 
ای رفیق لحظه های زندگی ام ، این لحظه های زیبای با تو بودن را از من نگیر !
 
همه دلخوشی ام تویی ، بهترین لحظه زندگی ام آن لحظه است که در کنار تو هستم و
 
در آن چشمهای زیبایت نگاه میکنم و آرام با صدای آهسته میگویم که دوستت دارم
 
عزیزم...
 
بمان که با ماندنت در کنارم یک دنیا خوشبختی را به من هدیه میدهی !
 
ای زیباترین زیبایی ها ، ای مظهر خوبی ها ، ای تو لایق بهترین ها با منی که بدجور
 
دیوانه آن قلب مهربانت هستم بمان و با رفتنت  زندگی را به کامم تلخ نکن !
 
با رفتنت من نیز از این دنیا خواهم رفت ، گفته بودم که این دنیا را بدون تو نمیخواهم!
 
از تمام دار این دنیا تنها تو را دارم و تنها تو را میخواهم !
 
تویی که قلبم را از عشق و محبت خودت جان دادی ، و به منی که خسته از تنهایی ها
 
 بودم نفس دادی!
 
با من بمان ، تا آخرش ! آخرش همان لحظه ای است که می فهمی تنها تو را
 
میخواستم!
 
آخرش همان روزیست که خواهی فهمید چقدر تو را دوست داشته ام !
 
آخرش همان لحظه ای است که خواهی فهمید از عشقت مرده ام....
 
آری از عشقت مرده ام....
 
پس تا لحظه ای که از عشق تو نمرده ام با من بمان عزیزم
.

.:. سیزدهمین .:. (آرزوی من )

            

منتظر لحظه ای هستم که دستانت را بگیرم، در چشمانت خیره شوم،

دوستت دارم را بر لبانم جاری کنم.

منتظر لحظه ای هستم که در کنارت بنشینم، سر رو شانه هایت بگذارم،

از عشق تو ، از داشتن تو ، اشک شوق بریزم.

منتظر لحظه ای مقدس که تو را در آغوش بگیرم، بوسه ای از سر عشق به تو تقدیم کنم

و با تمام وجود قلبم و عشقم را به تو هدیه کنم.

آری من تو را دوست دارم و عاشقانه تو را می ستایم....

 

 

      

.:. دواردهمین .:. (با تمام وجود داد می زنم دوستت دارم)

         

 

کلمه دوستت دارم پایان همه جدایی هاست

اگر کلمه دوستت دارم نشانگر عشق راستین من به توست

پس با تمام وجود فریاد می زنم دوستت دارم.

.:. یازدهمین .:.

 

 
زیباترین تصویری که در زندگانیم دیدم نگاه عاشقانه و معصومانه تو بود
 
 زیباترین سخنی که شنیدم سکوت دوست داشتنی توبود
 
 زیباترین احساساتم گفتن دوست داشتن تو بود
 زیباترین انتظار زندگیم حسرت دیدار توبود
 
         زیباترین لحظه زندگیم لحظه با تو بودن بود
 
زیباترین هدیه عمرم محبت توبود
 
زیباترین تنهاییم گریه برای توبود
 
 زیباترین اعترافم عشق توبود.

.:. دهمین .:. {دوستت دارم}

 

TinyPic imageTinyPic imageTinyPic imageTinyPic image 

TinyPic imageTinyPic imageTinyPic imageTinyPic image

نمی دونم چطور بگم همه وجود من توئی

                                 TinyPic image   TinyPic image    TinyPic image

حتی تو خواب تو بیداری تو لحظه لحظه هام توئی

TinyPic image   TinyPic image   TinyPic image

کاشکی میشد فقط یه بار تو رو تو آغوش بگیرم

                                 TinyPic image  TinyPic image   TinyPic image

بهت بگم دوستت دارم تا اون روزی که بمیرم

TinyPic image   TinyPic image   TinyPic image

فقط بدون دوست ندارم تو اون چشات غم ببینم

                             TinyPic image   TinyPic image   TinyPic image

اون روز اگه بیاد منم تو قلبم ماتم میگیرم 

 TinyPic image   TinyPic image   TinyPic image

نمی دونم چی بنویسم تا وصف خوییهات باشه

                               TinyPic image   TinyPic image   TinyPic image

خیلی کمه واژه ای که لایق وصف توباشه

TinyPic image   TinyPic image   TinyPic image    

بیشتر از این نمینویسم ولی از اون ته دلم

                            TinyPic image   TinyPic image   TinyPic image  

داد میزنم باز هم میگم فدای تو دوستت دارم

TinyPic imageTinyPic imageTinyPic imageTinyPic image

TinyPic imageTinyPic imageTinyPic imageTinyPic image