بازم باهام قهر کرده ...

سلام ...

امیدوارم حالتون خوب باشه من که اصلا حالم خوب نیست چون دوباره باهام قهر کرده ......!!!!

نمی دونم چرا زود به زود باهام قهر می کنه ؟!!!!

دیشب گفت شماره ی موبایل باباتو بده !!!

من هم گفتم چی کار داری باهاش ؟؟؟ گفت هیچ حرفی نزن فقط شماره رو بده منم گفتم تا نگی چی می خوای بهش بگی نمی دم !!!!  اونم گفت تا شماره رو ندی باهات قهرم .....

نمی دونم چی کار کنم ؟؟؟؟؟

شما دوستای عزیز فقط سرمی زنید بدون دادن نظر می رین !!!!

من از کی کمک بگیرم ؟؟؟؟

کسی هست به من کمک کنه ؟؟؟

خواهش می کنم اگه می تونید کمکم کنید منتظرم ...

تا بعد ...

نظرات 3 + ارسال نظر
دلخسته 1 اسفند 1386 ساعت 13:17

حالم از هر چی عشق وعاشقیه بهم میخوره تو هم همین طوری باش

پریسا 2 اسفند 1386 ساعت 14:25 http://parisakermani.blogsky.com

اگر گرد کسی بسیار گردی
اگر چه بس عزیزی خار گردی

پریا 4 اسفند 1386 ساعت 17:00 http://pariyakermani.blogsky.com

فقط میتونم بگم در مقابل کسی که معنای پرواز رو نمیفهمه هرچی بیشتر اوج بگیری کوچکتر خواهی شد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد